
بیانیه مشترک هیأت ممیزه و شورای دانشگاه علم وصنعت ایران درمحکوم نمودن قتل عام مردم مظلوم غزه 9/10/87 " کل یومٍ عاشورا و کل ارضٍ کربلا " سلام بر کربلای غزه ، سلام بر کودکان پرپر شده ، سلام بر زنان در زیر آوار مانده ، سلام بر جوانان تپیده در آتش و خون ، سلام بر غیور مردان و زنانی که بیش از نیم قرن باگرگان خون آشام و یزیدیان زمان شجاعانه می جنگند . سلام بر دستان شما ، سلام بر سنگهای شما ، سلام بر اراده و ایمان خلل ناپذیر شما ، بر پایداری و مقاومت دلیرانه ، بر صبر و تسلیم ناپذیری ، بر شرف ، غیرت ، آزاده گی ، جوانمردی و ایمان استوار شما . بار دیگر توطئه سران کفر و شرک و نفاق جنایتی هولناک وکربلائی دیگر رادر سرزمینهای اسلامی رقم زد . جلادان صهیونیسم با پشتبانی فاشسیم و استکبار امریکائی ـ اروپائی و همفکری و همکاری اکثر سران سر سپرده عرب و رضایت وسکوت مراجع و مدعیان دورغین حقوق بشر ، فاجعه ای عظیم و جنایتی وصف ناپذیر را بر تاریخ سراسر ننگ ، ضد بشری و خبیثانه خود افزودند . غده سرطانی اسرائیل و سران صهیونیست آن ، درتاریخ سراسر نکبت و خباثت خود ثابت کرده اند ، عصاره افکار شیطانی و تجسم اعمال ضد انسانی اند . آنها جز ظلم و ستم و تجاوز و جنگ وخون آشامی ، منطقی نمی شناسند ، آنها در حقیقت همان جلادان و پیامبر کشان تاریخند و از آنان جز ننگ و نکبت انتظاری نیست . اما کجایند مدافعان دروغین حقوق بشر و آزادی ، نمی بینند که مدعیان صدور دموکراسی ، برای براندازی دموکراسی در غزه ، چگونه بر سرمردان و زنان بی پناه و محاصره شده ، شبانه روز ، بمب وموشک فرو میریزند ؛ و همه مرزهای انسانیت و حقیقت را در هم شکسته اند ! اما جباران و خیانتکاران از تاریخ عبرت نمی گیرند ، آینده را ملتها ومردان وزنان غیور ، آزاده و با ایمان رقم خواهند زد ، وعده الهی تحقق خواهد یافت و برای ستمگران ، جهنم اعمالشان برپا خواهد شد « الیس صبح بقریب » ما اعضای شورای دانشگاه علم وصنعت ایران ، با لبیک به پیام رهبر فرزانه انقلاب ضمن محکوم کردن همه جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی از همه دولتها وکسانی که از آنها پشتیبانی نموده و با سکوت خود اعلام رضایت می نمایند اعلام انزجار می نمائیم . ما از همه آزادی خواهان جهان ، روشنفکران ، نهادهای فرهنگی ودانشگاهی ، اساتید و دانشجویان می خواهیم ، درمقابل این صحنه ننگین از تاریخ بشر ، آنهم در طلیعه قرن بیست ویکم ، ساکت نبوده ، با تمام امکانات و نیروی ایمانی خود از مظلومین فلسطین اشغالی وغزه به آتش و خون کشیده شده به هر نحو ممکن حمایت و پشتیبانی نمایند . ما از مجامع مستقل حقوقی و فرهنگی ایران و جهان میخواهیم ، ضمن محکوم کردن این فجایع ، نسبت به تشکیل دادگاه جنایتکاران جنگی اقدام نموده و سران تروریست و خبیث رژیم صهیونیستی و امریکای جنایت کار و همه کسانی را که به این کشور جعلی در این فاجعه انسانی و موارد مشابه کمک کرده و مینمایند ، محاکمه وبه جزای اعمال ننگین خود برسانند . ما از تشکیل حکومت فلسطین ، درتمام سرزمینهای اشغالی با رأی تمام مردم و آواره گان آن دفاع نموده و حمایت می نمائیم . « ان تنصر ا... ینصرکم » اعضای هیأت ممیزه وشورای دانشگاه علم و صنعت ایران 9/10/87 |