
برای دومین روز متوالی امروز و بعد از نماز ظهر و عصر دانشگاهیان علم وصنعت ایران در قالب هیات عزاداری جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند ظهر امروز دوشنبه نهم دی ماه، بعد از نماز مغرب و عشاء صدها نفر از دانشگاهیان علم و صنعت ایران شامل: اساتید، دانشجویان و کارکنان در قالب دسته و هیات عزاداری به محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه پرداختند. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت ایران ؛ در این مراسم علاوه بر سینهزنی و شعار بر علیه رژیم صهیونیستی، اشعاری نیز با عنوان « قربان گاه نور» در محکومیت رژیم صهیونیستی توسط دکتر محمد علی آبادی شاعر و عضو هیات علمی این دانشگاه سروده شد. گفتنی است گزیده ای از اشعاری که در این مراسم سر داده شد به شرح ذیل می باشد: مسلمان به پا خیز برادرت کشته شد. شیوخ امریکایی محکوم باید گردد. حسنی نامبارک مرگت باد مرگت باد. اولمرت جنایت می کند بوش حمایت می کند.  
|