
افتتاح دفتر ارتباط با صنعت دانشکده شیمی روز دوشنبه مورخ 22/10/87 طی مراسمی با حضور معاون پژوهشی، مدیر دفتر همکاری های علمی، صنعتی و فناوری دانشگاه، رئیس و اعضای شورای دانشکده شیمی، دفتر ارتباط با صنعت در دانشکده شیمی افتتاح شد. در این مراسم دکتر انبیاء رئیس دانشکده شیمی ضمن خوشامد گویی با برشمردن اهمیت و جایگاه ارتباط دانشگاه و صنعت و نقش دانشکده ها در این خصوص، هدف از راه اندازی این دفتر را در راستای توسعه بلند مدت دانشگاه در افق 1404 ذکر نمود. همچنین ایشان خواستار توجه بیشتر مسئولان دانشگاه به دانشکده شیمی و رفع موانع موجود بر سر راه توسعه آن شد. در ادامه مراسم دکتر بازیار با اشاره به عملکرد پژوهشی دانشکده شیمی در سال های گذشته و توانمندی اعضای هیات علمی ، لزوم ارتباط هرچه بیشتر اعضای هیات علمی دانشکده را با توجه به گستردگی صنایع مرتبط با رشته شیمی را یادآور شد. ایشان همچنین اظهار امیدواری نمود که با حضور دکتر انبیاء در رأس مدیریت دانشکده و سوابق قبلی ایشان در دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه، بحث ارتباط با صنعت دانشکده شیمی از رونق قابل ملاحظه ای برخوردار گردد. همچنین دکتر دوایی مواردی از پیشرفت های اخیر در خصوص انعقاد قراردادهای صنعتی دانشگاه با صنایع کشور را مطرح نمود. در ادامه مراسم با ذکر صلوات توسط حضار، دفتر ارتباط با صنعت دانشکده شیمی افتتاح گردید.  |