دوشنبه 7 بهمن ماه و در آستانه سی امین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دومین گردهمایی مدیران سایتهای دانشگاه با حضور معاون پژوهشی دانشگاه و جمعی از رؤسای دانشکده ها و مراکز تحقیقاتی در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) برگزار شده و از مدیران 10 سایت برتر دانشگاه تقدیر بعمل آمد. دکتر بازیار در مراسم تقدیر از سایتهای برتر دانشگاه، با تاکید بر ضرورت به روز بودن و ارتقاء کیفیت سایت های دانشگاه، گفت: سایتها و پایگاههای اینترنتی، از معیارهای مهم ارزیابی دانشگاهها به شمار می آیند. دکتر محمدحسن بازیار اظهار داشت: شبکه علمی، پژوهشی دانشگاه بمنظور ایجاد جریان کامل اطلاعات پژوهشی دانشگاه، به زودی ایجاد و راهاندازی خواهد شد که بر اساس سایتهای جدید دانشگاه طراحی می گردد. دربخشی دیگر از این مراسم خانم مهندس شریفی ، مدیر سایت دانشگاه از انجام مراحل مقدماتی پروژه ایجاد و طراحی تور مجازی دانشگاه خبر داد و گفت: دانشگاه با همکاری یک مجری در حال طراحی و ساخت تور مجازی دانشگاه است که به زودی برای مخاطبین ارائه خواهد شد. این پروژه در راستای معرفی بهتر امکانات دانشگاه در فضای مجازی است و کلیه اماکن دانشگاه را در بر میگیرد. به این ترتیب هر فرد علاقمند میتواند بدون حضور در دانشگاه از کل فضای موجود و امکانات بازدید نماید. در بخش دیگری مراسم از مدیران ده سایت برتر دانشگاه که به شرح زیر حائز رتبههای برتر شدند؛ تقدیر به عمل آمد. در گروه دانشکدهها: 1-دانشکدههای مهندسی مکانیک 2-مهندسی راهآهن 3-فنی و مهندسی اراک 4-مهندسی شیمی 5-مهندسی صنایع درگروه واحدهای ستادی 1-دفتر همکاریهای علمی و صنعتی 2-معاونت طرح و توسعه 3-مرکز انتشارات در گروه پژوهشکدهها ومراکز تحقیقاتی آزمایشگاه تحقیقاتی برق- قدرت (دکترشولایی) و در گروه مجلات الکترونیک مجله بینالمللی علم مواد و مهندسی لازم به ذکر میباشد، که در حال حاضر حدود 70سایت در دانشگاه در حال فعالیت میباشند. (آلبوم تصاویر)
|