نشست دانش‌افزایی در حوزه آیین‌نامه‌های پژوهشی (مختص اعضای هیات علمی دانشکده معماری و شهرسازی)

 | تاریخ ارسال: 1404/9/25 | 


 

به استحضار می‌رساند نشست دانش‌افزایی در حوزه آیین‌نامه‌های پژوهشی با حضور سرکار خانم کیهانی‌فر (معاونت محترم مدیریت امور پژوهش دانشگاه) و با هدف شفاف‌سازی و پاسخگویی به پرسش‌های شما عزیزان برگزار می‌گردد.

با توجه به وجود ابهامات و سوالات متعدد در خصوص آیین‌نامه‌های گرنت، ارتقا، ترفیع سالانه و همچنین فرآیندهای مرتبط با سامانه گلستان، اکیداً توصیه می‌شود جهت بهره‌مندی از مباحث و رفع موارد ابهام خود، در این جلسه حضور یابید.


  • زمان: فردا، چهارشنبه ۲۶ آذر ماه – ساعت ۱۳:۰۰ الی ۱۵:۰۰

  • مکان: طبقه سوم دانشکده معماری و شهرسازی – سالن جلسات


دفعات مشاهده: 557 بار   |   دفعات چاپ: 60 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

خبرهای اخیر