
به استحضار میرساند نشست دانشافزایی در حوزه آییننامههای پژوهشی با حضور سرکار خانم کیهانیفر (معاونت محترم مدیریت امور پژوهش دانشگاه) و با هدف شفافسازی و پاسخگویی به پرسشهای شما عزیزان برگزار میگردد.
با توجه به وجود ابهامات و سوالات متعدد در خصوص آییننامههای گرنت، ارتقا، ترفیع سالانه و همچنین فرآیندهای مرتبط با سامانه گلستان، اکیداً توصیه میشود جهت بهرهمندی از مباحث و رفع موارد ابهام خود، در این جلسه حضور یابید.
زمان: فردا، چهارشنبه ۲۶ آذر ماه – ساعت ۱۳:۰۰ الی ۱۵:۰۰
مکان: طبقه سوم دانشکده معماری و شهرسازی – سالن جلسات